نوشته شده توسط : mali

بازار جنت-بازار های مشهد

بازار جنت در گذشته قسمتی از یک محله بزرگ بوده که با گذشت زمان و به دلیل تغییر وضعیت اقتصادی، به یک راسته بازار تبدیل شد. این محله که سابقا در قسمت مرتفع یا ارگ شهر و محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قیمت های تور مشهد قرار داشت، هم اکنون به قطب تهیه پوشاک در شهر بزرگ مشهد مبدل گشته است. بازار جنت از بازار های قدیمی شهر مشهد است و در حال حاظر در حال عرضه ی پوشاک می باشد. در سفر خود به مشهد با تور مشهد تابستان95 از این بازار قدیمی مشهد دیدن کنید.

بازار جنت-بازار های مشهد

 


برج تجاری آلتون-مرکز خرید مشهد

برج تجاری آلتون یکی از مدرن ترین و با شکوه ترین مراکز تجاری و توریستی شهر مشهد می باشد که در خیابان امیر کبیر واقع گردیده و با استقبال مردم مشهد و گردشگران تور مشهد تابستان95 و سایر شهرها و کشور ها مواجه شده است . کالاهای ارائه شده در این بازار از معروف ترین برندهای معتبر دنیا و کالاهای با کیفیت داخلی تامین شده و شامل : کیف و کفش، پوشاک، صوتی و تصویری، لوزم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، لوازم ورزشی و . . . می باشد.قیمت های تور مشهد

با انتخاب تور مشهد برایسفر به این شهر مقدس حتما سری به این مرکز خرید با مدرن بزنید.

برج تجاری آلتون-مرکز خرید مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد با موقعیت مکانی بسیار عالی و دسترسی به شهر بسیار راحت می باشد که در 100 متری کمربندی شهر مقدس مشهد می باشد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد دارای شش طبقه می باشد . این مجتمع تجاری از لحاظ فنی و مهندسی در ایران رتبه برتر را دارد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد از معماری مدرن و سنتی بسیار خاص تلفیق شده است. مجتمع تجاری دارای گنبد بزرگی با قطر پنجاه متر مانند الماس تراش خورده می باشد . این مجتمع دارای آسانسورهای متعددی می باشد که دسترسی به طبقات دیگر را راحت و آسان کرده است. ایجاد آبنمای دیدنی و جالب با جدیدترین تکنولوژی و همچنین امکانات رفاهی و خدماتی که برای مشتریان و غرفه داران مهیا کرده است. مسافرانتور مشهد تابستان95 از جمله بازدید کنندگان این مرکز خرید می باشند. از دیگر امکانات مجتمع تجاری الماس شرق مشهد رستوران با غذاهای متنوع و فست فود ,  پارکینگ طبقاتی , سرزمین عجایب , اورژانس و مرکز پزشکی , مرکزهای اطلاع رسانی و بانک می باشد. همچنین در طبقات غرفه های لوازم خانگی , رایانه , موبایل , بلور و چینی و کریستال و لوازم صوتی و تصویری وجود دارد که در دسترس برای مسافران قیمت های تور مشهد می باشد.


مرکز خرید وصال مشهد

این مرکز خرید در موقعیت جغرافیایی ویژه ای قرار گرفته است و در مجاورت الماس شرق و در بلوار خیام واقع شده است . در این مرکز خرید انواع مختلفی از طلا و جواهرات و ملزومات عروسی ارائه می شود . مساحت این مجتمع 16000 متر مربع بوده و در 6 طبقه احداث شده که شامل 400 واحد تجاری می باشد .

مرکز خرید وصال مشهد

این مرکز خرید دارای 12 آسانسور ، 22 پله برقی ، تهویه مطبوع ، سیستم های حرارتی و برودتی ، دوربین های مدار بسته ، خدمات بانکی ، آبنمای موزیکال ، تالار پذیرایی ، پارکینگ طبقاتی ، رسوران ، کافی شاپ و مارکتینگ می باشد . بسیاری از مسافران تور مشهد تابستان95 از این مرکز خرید دیدن می کنند .


بازار هنر خراسان مشهد

هدف از ایجاد این بازار احیای هنر خراسان بوده است . هنر بومی و سنتی خراسان که در نوع خود بی نظیر است در بخشی ازمجموعه فرهنگی و هنری کوهسنگی ایجاد شده است . مساحت این بازار در حدود 2560 متر مربع احداث شده است . این بازار دارای 54 مغازه و غرفه در طبقه همکف و 4 سالن در طبقه فوقانی می باشد . قیمت های تور مشهداین بازار در سال 84 افتتاح شده و دلیل برپایی آن ارائه خلاقیت ها و هنر افراد بومی و محلی مشهد می باشد .

بازار هنر خراسان مشهد

در این بازار لوازم سنتی زیبایی به چشم می خورد و همه ساله مسافران تور مشهد تابستان95 از این بازار بازدید می کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,پاساژهای مشهد,خرید دز مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد یک از هتل های چهار ستاره با گرید تاپ و از جمله هتلهای نوساز مشهد می باشد . مالکیت این هتل در اختیار بانک صادرات ایران و آماده ارائه خدمات به زائرینتور مشهد تابستان95 بارگاه ملکوتی ثامن الحجج ( ع ) می باشد . این هتل در مجاورت باغ موزه نادری و بازار الغدیر واقع شده است .هتل آزادی مشهد با فاصله خیلی نزدیک به حرم رضوی و نزدیکترین صحن به بارگاه امام رضا در خیابان شیرازی دارای اتاق های بزرگ و شیک و آپارتمان های دوخوابه و یک خوابه VIP با دو رستوران مجزا و تریا جهت قرار های ملاقات و منوی غذایی خوب برای مسافرانتور مشهد لحظه آخری می باشد.

این هتل دارای امکاناتی نظیر :لابی ،اینترنت در واحد ،آسانسور ،گشت درون و برون شهری ،کافی شاپ ، نماز خانه ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس ،ماهواره ،رستوران ،کافی نت ،صبحانه ،اینترنت در لابی ،فروشگاه و غرفه ،خدمات خانه داری ،صندوق امانات اختصاصی

 

هتل آزادی مشهد

 


هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس هتل 4 ستاره که حدود 30 سال پیش در زمینی به مساحت 4000 متر مربع در یکی از بهترین مناطق مشهد ساخته شد. چند سال قبل واحد های هتل به صورت کامل بازسازی شد و به کلیه امکانات روز مجهز شد.مسافران قیمت های تور مشهدمیتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. هتل توریست توس نزدیک ترین هتل به بیمارستان رضوی، آرامگاه فردوسی و شهرک صنعتی می باشد و جزو نزدیک ترین هتل ها به نمایشگاه بین المللی و طرقبه و شاندیز است و از حرم مطهر امام رضا (ع) حدود 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. ساختار هتل پارسیان توریست توس با کلیه هتل های مشهد متفاوت است و به صورت ویلا است که میهمانان تور مشهد لحظه آخریمی توانند اتومبیلشان را در کنار ویلا خود پارک نمایند. در قسمت ورودی هتل ساختمان اصلی واقع شده است که شامل لابی، پذیرش، سالن های کنفرانس و رستوران و سالن صبحانه است، بعد از ساختمان مرکزی فضای سبز، مسیر پیاده روی و مجموعه ورزشی (زمین تنیس، زمین پینت بال) وجود دارد. این هتل دارای 44 باب ویلا است که به 6 بلوک A,B,C و E,F,G تقسیم شده که هر بلوک شامل 8 ویلا است و آخرین ویلاها واقع در بلوک C و G است که بیش ترین فاصله را تا ساختمان اصلی دارند(حدود صد متر). هتل توریست توس دارای چندین سالن کنفرانس و جلسه است که مهندسین و میهمانانتور مشهد تابستان95 می توانند جلسات خو د را در هتل برگزار نمایند. هتل توریست توس عضو گروه هتل های پارسیان می باشد.

امکانات هتل  :یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ

هتل توریست توس مشهد

 


هتل سلام مشهد 4 ستاره

 هتل سلام مشهد 4 ستاره

هتل سلام مشهد با فاصله كمتر از ده دقيقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل دارای 28 واحد اقامتی با طراحی مدرن و بسیار زیبا برای رفاه مسافران تور مشهد تابستان95 مي باشد. امکانات این هتل شامل گشت درون شهری و برون شهری ، پاركينگ اختصاصي هتل ، لاندری، آسانسور میباشد. 

 


هتل آسیا مشهد 4 ستاره

 هتل آسیا مشهد 4 ستاره


فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد . هتل آسیا تور مشهد تابستان95 با مدیریتی مجرب در خیابان پاسداران تور مشهد لحظه آخریقرار دارد . امکانات این هتل شامل آسانسور ، لابی ، استخر ، سونا ، جكوزی ، پاركينگ اختصاصی هتل ، سالن كنفرانس‌ ، صندوق امانات اختصاصی ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات و آسانسور میباشد .

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد لحظه آخری یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد تابستان95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

آدرس: بین میدان شهدا و چهار راه شهدا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.تور مشهد تابستان95

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان مشهد,هتل زیتون مشهد,هتل خیام مشهد,هتل آسیا مشهد 4 ستاره,هتل توریست توس مشهد,هتل آزادی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

پارک جنگلی شاندیز مشهد در شهر گردشگری شاندیز در 15 کیلومتری غرب شهر مشهد مقدس در استان خراسان رضوی قرار دارد. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی قرار گرفته است که دارای منظره طبیعی بی نظیر و فضای سبز زیبایی می باشد که توجه گردشگران تور مشهد را به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این یک رودخانه در این پارک وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. گردشگران می توانند اوقات خوشی را در کنار رودخانه سپری کنند و از آرامش این منطقه نهایت لذت را برند.

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

 تور مشهد بوستان ملت

بوستان ملت مشهد در زمان سلطنت محدرضا شاه پهلوی در سال 1343توسط دو مهندس انگلیس ساخته شد. این بوستان به سبک بوستان های انگلستان طراحی و ساخته شده است. این بوستان در حاشیه بزرگراه وکیل آباد و در قسمت غربی شهر مقدس مشهد قرار دارد. بوستان ملت دارای مساحتی به وسعت 72 هکتار است که متشکل از 35 هزار اصله درخت , دریاچه ای در ضلع شرقی آن , زمین های ورزشی مانند زمین چمن , زمین بستکتبال , تنیس , والیبال , پیست اسکی و... در ضلع غربی آن می باشد و گردشگران تور مشهد تعطیلات خرداد 95 می توانند در این بوستان اوقات خوشی را سپری کنند.

تور مشهد بوستان ملت

همچنین این بوستان دارای استخری روباز به وسعت 1250 متر مربع و یک شهر بازی بزرگ می باشد. لازم به ذکر است این بوستان و شهر بازی آن از قدیمی ترین و دیدنی ترین بوستان های این شهر مقدس به حساب می آیند. علاوه بر این چرخ فلکی که در شهر بازی بوستان ملت قرار دارد دارای 80 متر قطر می باشد و بزرگترین فانفار (چرخ و فلک) منطقه خاورمیانه می باشد و در دنیا هجدهمین چرخ و فلک مرتفع است که می تواند در هر دور خود 450 نفر تا ارتفاع 80 متر بالا ببرد. گردشگران تور مشهدخاطر جمع باشند که این چرخ و فلک توسط بخش خصوصی طراحی و طی 2 سال ساخته شد و در سال 1390 عضو اتحادیه جهانی IAAPA گشت و در کشور اولین مجموعه ای است که دارای استانداردهای تجهیزات شهر بازی می باشد.

تور مشهد بوستان ملت



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مناطق دیدنی مشهد,جاذبه های گردشکری مشهد,دیدنی های مشهد,مکان های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

این مرکز تجاری و مرکز خرید مشهد در حاشیه میدان جانباز واقع گردیده است و ۵۰۰۰ متر مربع فضای فروشگاهی و حدود ۲۰۰۰۰ متر مربع فضای تجاری دارد که در ۵ طبقه ساخته شده است. دارای ۳۰۰ واحد تجاری ، پارکینگ و ۴۰۰۰ متر مربع فضای سبز و امکانات برای بیش از ۷۰۰۰ مهمان در روز است. مسافران و زائران تور مشهد می توانند به راحتی تمام  وسایل مد نظر خود مانند: پوشاک, کفش, کیف, سوغاتی, لوازم خانگی, زیور آلات, بدلیجات, عطر و ادکلن, جواهر و... تهیه نمایند. این مرکز خرید یکی از بهترین, شیک نرین, بزرگ ترین, معروف ترین مراکز خرید در مشهد به حساب می آید زیرا به راحتی می توانید وسایل مد نظر خود را تهیه نمایید. در سفر خود به مشهد با تور مشهد برای تهیه سوغاتی برای عزیزانتان حتما سری به این مرکز خرید شیک و بزرگ نیز بزنید.

مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما مشهد

مجتمع تجاری زیست خاور در ابتدای خیابان کوهسنگی است و از مراکز خرید مهم مشهد است. زیست خاور در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع و در ۱۷ طبقه و با ارتفاع ۶۸ متر و دارای ۷۵ هزار متر مربع زیر بناست. این ساختمان یکی از عظیم ترین مجتمع های تجاری مسکونی در ایران است. ۷۰۰ واحد تجاری دارد و پارکینگ آن ظرفیت ۲۵۰ خودرو را دارد. ۱۹۸ واحد مسکونی به علاوه تاسیساتی از قبیل شش دستگاه آسانسور مسافری و باربری، برق اضطراری و مدرن‌ ترین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و بسیاری دیگر از امکانات در خاورمیانه کم‌نظیر است.

شما در این مرکز خرید بسیار بزرگ و زیبا می توانید وسایلی مانند پوشاک,طلا و جواهر,سوغاتی,عطر و ادکلن,کیف و کفش و هر چیز دیگری که مد نظر دارید را به راحتی پیدا کنید. توصیه می شود در سفرتان به مشهد با تور مشهد تعطیلات اردیبهشت 95 حتما به این مرکز خرید سری بزنید.

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید شیک مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,مراکز خرید مشهد,مراکز خرید معروف مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

 تور مشهد هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر مقدس است که در خیابان امام رضا (ع) بین خیابان 24 و 26 واقع شده است. این هتل تا فرودگاه یک ربع (با ماشین) و تا حرم نیز 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه و دارای نمایی شیشه ای است که در سال 1390 افتتاح شد.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی

از امکانات این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , کافی شاپ , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , فست فود در یک فضای سرسبز به وسعت 800 متر مربع , مجموعه آبی و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد خرداد 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و به راحتی با یک پیاده روی کوتاه برای زیارت به حرم بروند.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی

 

تور مشهد هتل الماس

هتل الماس مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که کنار بارگاه حضرت ثامن الائمه قرار دارد و تنها 5 دقیقه تا حرم مطهر اما رضا (ع) فاصله دارد. این هتل متشکل از 176 اتاق زیبا با دکوراسیو مدرن می باشد که چشم اندازی بی نظیراز حرم دارد. در طبقه هشتم این هتل یک  رستوران با سرو انواع غذاهای خوش مزه ایرانی و یک صبحانه خوری می باشد می باشد و مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند به همراه لذت بردن از صبحانه یا غذایی که در رستوران نوش جان می کنند از چشم انداز گنبد طلایی حرم امام رضا (ع) نیز نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این در طبقه نهم این هتل یک کافه سنتی هم وجود دارد. تمامی این رستوران ها و کافه ها و صبحانه خوری هایی که در این هتل وجود دارند همگی مشرف به حرم مطهر امام رضا (ع) می باشند. از امکانات این هتل می توان به سالن اسپا و ماساژ مخصوص بانوان و آقایان , آرایشگاه , استخر , سونا , جکوزی , سالن بیلیارد , سالن ورزش , کافی شاپ و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد اردیبهشت 95 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را برای خود به ارمغان بیاورند.

تور مشهد هتل الماس



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مجلل مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های شیک مشهد,هتل های معروف مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد